Esmakartal1 Konyalı hamileler hangi doktora gidiyorsunuz ve sezeryan doğum ücretleri ne kadar bilgilendirme yapacak var mı ?
Asli1453 Esmakartal1 ben dogum yapalı 5 ay oldu özel anıt hastanesi sibel tüner canım dokturum hep ona gittim kontrollere sezeryan dogum yaptım 3 bin ödedik
Rumeysa1 Esmakartal1 akademi hastanesi nihan tufan erden e gidiyorum ve çok kibar çok anlayışlı tavsiye ederim. Yılbaşından önce sezeryan 2500 ’di şimdi ne kadar bilmiyorum
Ekvatoral Esmakartal1 Ben Ahmet Başaran’a gidiyorum. Muayene ücreti 250 lira. Daha zaman olduğu için doğum için görüşmedik. Anıt hastanesi ya da Konya Akademi de yaptırıyormuş diye duymuştuk.
Asli1453 E_m_l bizim sigortasız konya şeker fabrikasıyla anlaşmalı hastane eşimde konya şekere üye oldugu için üye olanlara indirim varmış öyle demişlerdi bize biz her gidişimizde 100 lira ödedik sezeryan dogum yaptım 3 bin ödedik
Rumeysa1 Esmakartal1 tülin hoca hastane de olmuyor yaklaşık 3 aydır falan hastalığından dolayı izinleymiş bilginiz olsun 😊