Deletedmom78 bence de bozani düşünün. Ya da şöyle düşünün kayınpederi izle seslenir gibi çocuğa seslenmek hiç tuhafiniza gitmicek mi. Niye illa aile büyüğü ismi konulur ki, ya da dedikleri gibi siz de koyun babanızın ismini, tek erkek çocuk diyosunuz siz de tek kizsaniz buna göre mi kız olsaydı isim koycaktiniz. Zaten soyadıni babadan alıyor. Özür dilerim ama bana biraz garip geliyor.