Kızlar bu ilaçları yeni kullanmaya başladım ve iki gündür aşırı mide bulantım var ve bugün fazlasıyla istifra ettim. Acaba bunları kullanan ve bu tarz yan etkileri olduğunu bilen düşünen var mı?
- Devit-3 damla
*Gynoferon Tablet Hap
Ayrıca 2 gün önce Tetanoz oldum ondan da kaynaklanıyor olabilir mi ki