Yagmur000 Merhaba, 5+1 hamileyim ve dişlerim çok ağrıyor bu normal mi yaşayan var mı eğer varsa bana çözüm söyler misiniz ne yapmalıyım lütfen
Beyzan Yagmur000 diş ağrısı tabiki normal değil gebelik öncesi zayıfsa dişler hamileliktr hemen patlak veriyor. Karanfil yağı iyi geliyor. Dişçiye gitmeye çekinme bebeğinin kalp atışını dinlemeye gidince dokroruna dişçiye gideceğini söyle ve ihmal etme ilerde daha çok ağrıyacak çünkü bebek vücuttan kalsiyumu alınca dişler zayıflıyor.