ipekkk12 Sdakrbs ben doğumu orda yapacağım ama doktorum orda değil. Bildiğim kadarıyla kadın doğum 160 tlydi bi tanıdığım oraya gidiyor
ipekkk12 Sdakrbs valla 2500 3000 diye duydum İnan tam emin değilim istersen hastaneyi arayıp danışabilirsin canım benim doğum ücretim de hastaneninkinden farklı olacak doktorum dışardan geldiği için
prm112-27 Gecen haftalarda ben dogum ucretı ıcın arayıp bılgı almak ıstedım sekreter arkadas emın olmamakla bırlıkte normal doguma 3 bin sezeryana 2.5 dedi bir gunluk oda ücreti tekrar dönüş yapacaklardı net bilgi için dönüş yapmadılar