9+1 haftalık gebeyim doktorum iş yerimde yoğun çalışıyorum ve pandemi de var diye 3. Ayın bitene kadar rapor almamı tavsiye etti. Ben de iş yerimle konuştum onlar da bana ne hakkın varsa kullanabilirsin dedi. Ben de rapor aldım ve sizce özelde çalışanların ne hakları var bilgilendirir misiniz ?