3 gün önce doktora gittim şeker tüklemesi yaptırdım doktorum boyumu sordu 150 dedim bana sezeryan yapıcam sana dedi ben normal doğum istiyordum bütün moralim bozuldu 150 ve altı kadınlarda normal doğum yapılmıyormuş doğum yapan var mı bu şekilde lütfen yarımcı olur musunuz ?