Elcinnnn Zumrud canım ben sürekli yiyorum araştırmıştım baya ama bebeğe bi zararı olmadığı sadece mideyi rahatsız eder diye biliyorum tabi Doğumdan sonra süte geçtiği için yiyemicem 38 deyim
_TazeAnne_ Zumrud hayir canim ben de arastirmistim urfa da yasayan biri olarak😂 aksine faydaliymis hem kan yapiyor hem de kan dolasimini hizlandirdigi icin bebek ivin iyiymis bile😇
Merve1987 Ben de çok severim ve yiyorum bi zararını görmedim.aksine bağırsaklarımı çalıştırdığı için beni rahatlatıyo.acısı bebeğe geçmiyomuş sadece midesi hassas olanlara zararlı.yiyebiliyosan keyfini çıkar bence ☺
Msna Zumrud canım ilk haftalar bende çok tüketiyordum sordum doktoruma hiçbir zararı yok dedi ama bana çok şişkinlik yaptı bide karnım çok geriliyorsu
SyhnHtp Zumrud ende tüketiyorum ya onsuz yemek yemek bile öok zor geliyor 🙈 bi ara öidem de gaz ve yanma oldu o sırq yiyemedim 10 gün falan sürdü bu durum sonra yine devam 🙂