minikprensesimm Tugbaslan3458 https://www.bebekonfor.com/krem-ayicik-uyku-setli-kademeli-dogal-karyola-besik/ bu sayfadan aldım canım gayet güzel ve kullanışlı bence
Tugbaslan3458 minikprensesimm e bebek te 689 tl aldığınız ürünün aynisi siz 720 ye almışsınız memnun da kalmışsınız bende sizin aldığınız yerden aliyim bari 🙋🏻♀️🙏🏻tesekkur ederim
minikprensesimm Tugbaslan3458 vallahi ben memnunum canım ben alalı 2 ay oldu o sıra da e bebekte ve civildi aynı ürün 1050 TL idi o yüzden burası daha uygun gelmişti.instagramda hesapları da var istediğiniz soruya aynı gün cevap veriyorlar ilgileniyorlar ben gayet memnun kaldım
Serpil-3 minikembryom valla benim yerim yok ayrı oda yapamıyorum yatak odasında olacağı için heynerin 7in 1 beşik almayı düşünüyorum baya fonksiyonel inşallah sağlam bişey olur
E-K-D Aysegultkk Pierre cardin de %30 indirim vardı büyüyebilen beşiğini yanında alt açma yeri de var ve 3 kapılı dolabını 3800 TL ye aldık. Anne yanı beşiğini de Hepsiburada reflü destekli almayı düşünüyoruz.
Ebru42 gmzns benimki sallanıyor istersen kapatabiliyorsun sallanma aparatını istersen açıyorsun canım 😂
Bebeveannesi Gigy Merhaba born alphadan beşiği aldınız mı veya baktınız mı acaba memnun kaldınımzı diye sorucaktım teşekkürler
Gigy Bebeveannesi ay aklım çok kaldı orada ama memnun kalınacak bir beşik bence ,özel ölçülerde başka yere yaptırdık biz ,orayla çok görüştüm ama şu an mağaza kapalı gidemiyoruz online alacaktık,hepsi bir yerden olsun dedik o yüzden almadık ordan 😊
Gokceeeee-_ Aysegultkk Merhaba canım ben anne yanı beşik tercih ettim trendyoldan sipariş verdim çok güzel paketleme yapmışlar tam kutuların hepsini açmadım çünkü daha doğuma var garaj home beşik diyince çıkar fotoğraf yüklemesini bilmiyorum ☺️
ezgikptngl Aysegultkk benim oğlum 11 aylık park yatak almıştım o kadar rahat ki memlekete giderken bile yanımda götürdüm hemde uçakla, ilk aylar en üst seviyesinde yatırdım ne zaman ki tutunup ayağa kalkmaya başladı en alt kademeye getirdim yanlarında pencereside var yürümeye başladığın da açık bırakıcam kendi girip çıkabilsin diye