ayseguler01 annevehamile11 amin inşallah çok teşekkür ederim 🌸 Ama çevremde duyduğum kadarıyla Nezihi Eşref Bey, Selçuk Gürbüz, Gökmen Sukgen, Yasemin İlgıt bir de medline hastanesinde Sevgi hanım varmış hep duyuyorum alanında iyilermiş
annevehamile11 ayseguler01 ben ilk doğumumu Gokmen beyde yaptım. Şuan da 2.doğumum olacak muayene ücreti doğum ücreti çok zam yaptı o yüzden gidemiyorum yoksa çok ama çok ilgili bir doktor kendisi
Hyry9004 annevehamile11 aynen medline hastanesinde doğum 5000 di bu yıl 5.500 olacak. Aslında bütün hastaneler 500 tl zam yapıyorlar.
merve_ayaz9614 Hyry9004 doğum ne kadar bilginiz var mı? Bide muayene ücreti Bende Eda hanıma gidecektim Metroya gidince vazgeçtim
Hyry9004 merve_ayaz9614 şuan da adana da en uygun doğum algomedde sigortalilara 1.700 ama 2000 olabilirmiş. Yılbaşından önce gittiğimde öyle dedi. Zaten bütün özel hastaneler yılbaşından sonra 500 tl zam koyacaktı.
Gmzcnrgzl annevehamile11 ben normalde İstanbulda yaşıyorum ama adanalıyım ilk doğumumu Gökmen Sukgende yaptım kesinlikle tavsiye ederim şimdi ikinciye hamileyim yine ona devam ediyorum
AliNailinannesi annevehamile11 ben iki dopumumuda metro hastanesindeki sezer filiz erdalla yaptım çok memnunum kendisinden