Merhaba arkadaşlar, bugün doktorum fazla kilo aldığımı söyledi biraz taktım açıkçası. Zaten istediğim kiloda hamile kalamadım aşırı kilo almaktan çekiniyorum. Youtube dan hamile yogası yapmayı düşünüyorum. 20+1 deyim. Aranızda yapan var mı? Kaçıncı haftada ne sıklıkla başladınız? Yaptığını linkleyecek olan gönlü boş arkadaşlar varsa sevinirim 😬🙃