Prensees Arkadaşlar sanki kolu bacağı cıkıcak gibi yürümeye cekınıyorum 😂 otururken Rahime vuruyor sanki anlatamadım ama yaşayanlar benı anlar umarım 😂
E-K-D Prensees benimde oluyor doktorum başının aşağıda olduğunu söyledi elleriyle yapıyordur normal :)
Busra34ybg Prensees valla 22. Haftadan beri yaşıyorum doktorum normal dedi arada oluyor ama gerçekten çok rahatsız edici sanki alttan çıkacakmış her an böyle tuhaf bi his
Prensees Busra34ybg evet ıster ıstemez Aklım oraya takılıyor ne olur ne olmaz diye :) hakkımızda Hayırlısı olsun bakalım
mom_ Benimde öyleydi şimdi 33+4teyim baş aşağı döndüğü için hareketleri yukarıda hissediyorum artık 😊