Bebegimgeliyo Bilmiyorum kim nasıl adlandırıyor bu durumu ama bizde göbeğim düştü denir . Göbeğimin sağ tarafı düşmüş gibi ağrıyor normalmi 7+1 deyim bugün oldu aksi hareket yapmadım