gulbay90 Basakgul Yok biz eşimin tayini nedeni ile geldik yeniyiz burda pek bilmiyorum yardım isterim artık😊
Basakgul gulbay90 tabiki memnuniyetle :) ben alışverişi burada koton. LC Waikiki bir de civilden yapacağım zaten zincir mağaza olarak bunlar var geri kalanı da butik.intenettwn de e bebek ve h& mü bakacağım 🤗 fikir olsun
gulbay90 Basakgul Teşekkür ederim😊 ihtiyaç oldukça sorarım. Ben henüz birşey almadım civil mağazası varmış ona çok sevindim ordan bakmayı düşünüyorum.
Basakgul gulbay90 evet henüz erken gibi ben de 29 da filan başlarım diye düşünüyorum :) civilin ürünleri kaliteli 🌺