oykuduru21 Kızlar 23+2 yiz 2 haftadır her gün aynı saatler sabah öğlen akşam uzanırken tekmelerini hissediyordum bugün hiç hissetmedim kaç tane çikolata yiyip uzandım bekledim yok doktorum her gün düzenli hissetmem gerektiğini söylemişti tedirginim ne yapmalıyım acaba hareketlenmesi için ne önerirsiniz korku sardı içimi
Kbryagci38 oykuduru21 canım bazen öyle oluyor bende çok korkardım ama 27 28 haftaya kadar düzensiz oluyormuş . Belki uyuyordur yarın sabah hareket etmezse doktora gidersin .
Mutlubirannee oykuduru21 bende ilk hareketi 24. Haftada hissettim. Erken bile hissetmişsin düzensiz olması çok normal
Birmom oykuduru21 canim bende 23 haftaligim 2 gündür hareketlerini hissetmiyordum 3 4 saattir iyi arada olmasi normalmis ama takip edin yinede
didemblr oykuduru21 aynısını ben de yaşadım aynı haftalarda canım hiç stres yapma çünkü sen kafanı ona taktkca bebeğe de stres geçiyo hiç oynamiyo :)) ben de 1 buck gün fln hssedememistm doktora gttm baktık içerde gayet de hareket ediyodu 😊🥳 bazen olabliyor böyle ama iki günü geçerse gitmeni oneririm en azından senin de için rahatlar insllah gerek kalmaz tabiki 😊 sola yat istirahat et sola yatmak çok çok iyi gliyo bebisi hareketlendriyor
oykuduru21 Kbryagci38 doktora sordum düzensiz olabiliyormuş hissetmeyince korkmalı mıyım diye hissetmeye başladıktan sonra her gün hissetmelisin dedi o yüzden korktum açıkçası
OzgeSahin2 Olabilir bazen uyuyodur hareketleri duzensiz oluyo gece uyuma takip et suphelenirsen doktoruna git
karabc Bende sizin gibi oldum ayaklarınızı uzatın sevdiğiniz bir tatlıyı yiyin ama gerçekten dinlenik olun bazen klasik müzikte öneriyorlar. Bebek küçük olduğu için hissedemeyebilirsiniz dedi doktor stres yapmayın
Smmom95 Ben 26. Haftaya girdim bu haftalarda düzensiz oluyormuş hareketler ve çoğu zaman uyuyorlarmış e uyuyup büyüyecekler tabi😊 korkmayın uzanıp hissetmeye çalışın illaki hareket oluyordur da bazen biz hissedemiyoruz
Birmom oykuduru21 inanin bende cok tereddüt ettim hemen hastaneyede gitmek olmuyor surec sıkıntılı ama poziyon değiştirince hareket etsede hissedemeyebiliyormusuz
[silindi] oykuduru21 evet arkasını döndünce de hissedemezsin benim sıpa da öyleydi ama takıp önemli yine de
Mrvgl oykuduru21 27.haftamda ben de öyleydim 3 gün. Çok az hareket ediyordu. Gittim doktora maşallah gayet hareketli bir bebek aslında dedi. Ben biraz uzun boyluyum çok karnım yok belkide ondan hissetmiyordum çok. Şuan daha iyi 30 . Haftamdayim. Hiç mi yok hareket pıt pıt segirme falan yani
Gigy oykuduru21 bu zamanlar düzensiz oluyor canım endişe etme 🙏Allah’ın izniyle bir şey yoktur ,yine takılırsa kafana için rahat etsin bi görün doktora ,kendimden biliyorum 1,2 gün gareket etmeyip diğer gün hiç durmadigi oluyor 🙈
didemblr oykuduru21 cokk sevindm duş da etkili olmuştur, zihnin ve vücudun ne kadar rahatlarsa bebiş de o kadar rahatlıyo ve hareketlenio🥰