KbraDemiretin Valla bizim bebek o kadar zor durumda geliyor ki ben işten çıkmak zorunda kaldım eşimin tayini çıkınca . Tek maaşla kaldık ama Allah yardımcı olur emin olun hiç beklemediğiniz anda kapılar açılır . çocuk sahibi olmak isteyen o kadar çok insan varken hamile kaldım diye sakın üzülmeyin.