Aynısını ben yaşadım. Gece başladı idare ettim ertesi gün hemen eşim işten gelince hastaneye acile gittik. Benimde sertleşiyordu ve sancı gibiydi baya rahatsız edici bir durumdu. Kendi doktorum yoktu tabi başka doktor vardı ne olur ne olmaz diye önce nstye aldı bizi bişey çıkmadı çok şükür sonra ultrasona geçtik kıpır kıpırdı bebeğim. 28.haftamızdayız bu arada. Doktor gaz sorunumun olduğunu söyledi. Gaz yapıcı şeylerden uzak durmamı söyledi. Ve magnezyum takviyesi başlattı.