SeldaSngl Ben epidural sezeryan oldum. Belden iğne yapıldı. Ameliyat sonrası katater yani ince bi kablo kaldi vücudumda ve böyle minik bi çanta gibi bi cihaz takili kaldı bana o kataterin ucuna mesela perşembe günü sabah 8 de ameliyat oldum ben 3 gibi bacaklarımı hissetmeye başladım ama o cihaz agri kesici verdiği için cuma günü öğlene kadar hiçbir acı agri sizi hissetmedim. Cuma günü öğlen gibi hafiften agrim olmaya başlamıştı. Spinal konusunda bi bilgim yok vallaa 😁