Hanımlar, nidicard kullananların bebeklerinin gelişimi nasıl merak ediyorum. Bebeğim zayıf, suyu iyi, plesanta ve kordonda sorun yok, rahimdeki iki damar da iyi, kan akışı güzel. Yani zayıf olmasına sebep olacak hiçbir şey yok ama az az kilo alıyor. Acaba diyorum bu ilaç mı buna sebep oluyor.