Nergis_kms bana doktor andorex diye bir gargara verdi. Yinede haftaiçi bir doktora gidin. Ağrının sebebi enfeksiyon kaynaklı ise ilaç kullanmanız gerek. Hamilelikte diş enfeksiyonları çok riskli. Benim dişim kırık olduğu için ağrıyor , birde harita dil hastalığım var o yüzden kullanıyorum bu gargarayı.