Herkes gibi bende bu cümleyi kuramadan duramayacağım bende sizler gibi her akşam doğum hikayelerini okur acaba benim doğumum nasıl olacak diye düşünür hem heycana hem ister istemez korkuya kapılırdım sonunda bende doğurdum çok şükür en başta ben ve bebeğim sağlıklıyız 🤲🏻Doğumum geçen hafta cumartesi kardeşime misafirlikten geldikten snra basşldı yarım saat yol yürümüştüm gece 11 gibi ufaktan adet sancısı gibi belimden başladı sancılarım snra devam etti kasıklarımla arada bu şekilde oluyordu geçecek zannettim uyumaya çalıştım ama uyutmuyordu snra saat 1 e kadar takip ettim karnım sertleşip ağrılar devam ediyordu en azndan bir nst ye bağlanayım die doktora gitmeye karar verdik sanki içime doğmuştu temzlğimi yapıp duşumu alıp yola çıktık hastane 5 dkklık mesafmedeydi eve geri döneriz die düşünüyordum çünkü normal değil sezeryan için gün almıştık salı gününe . Hastaneye vardık 2cm açıklıkla var yatışımı yaptılar bende gaza gelip demekki normal doğurablrm diyip sancılarımı ve açıklığımı beklemeye başladım doktorum daha öncesinde çatımın çok geniş olmadığını doğurablceğimi fakat zor olabileceğini söyledği için sezeryana karar vermstm zaten ama işler değişmişti sabah 9 a kdr 3 cm ile devam etti öğlen anca 4 cm oldu kndi sancılarmla ama artk dayanacak gücüm kalmamıştı çok yorulmstm epidural istedim epidural beni doğum zamanına kadar 4 5 saat çok rahatlattı inanalmaz herkese tavsiye ederim en azından dinlenmiş oluyorsunuz epiduralden sonra açılmam çok hızlı ilerledi ikindiye kadar 8 cm oldu snra suyumu patlattılar onu zaten çok hisstemiosnz ondan snra sancılarım sıklaştı doğumhaneye gittim doktorumun dediği gbi zor olacaktı ki bundan sonrasını hassas olan arkadaslarımdan özür diliyorum isterlese okumayabilirler ayrıca her kişinin doğumu farklıdır kendisine özeldir ben bu şekilde doğurdum die herkesn doğumu bu şeklde gececk die birşey yok çatala çıktım çatım dardı bebek gelmiordu ıkınma tekniklerini gösterdilr yapıordm ama bebeğim çıkamıyordu vakkum hazrlanmaya başlandı en son ihtimal olarak sonra bebek çıkamadığı için hastanenn güvenlikçisini çağrdılar bi baktm başımda bi adam ıkınacaksın ve aynı anda o adam karnına dirseğiyle bastıracak dediler bu hareketi 3 kes denediktn snra bebeğim çıktı çok şükür sağlığından çok endişelendm kucağıma aldığımda gercekten bütün acılarım gitti zor olduğundan kesi ve dikişim çok oldu yarım saat sürdü şuan toparlanmaya çalışıyorum sütün 3. Gün geldi şuan anneliğe yavaştan adepte oldum sayılır bu duygu çok Farklı allah isteyen herkese nasip etsin ve hamile arkadaşlarıma allah kolaylıklar versin bizim hikayemizde bu şekilde pek pozitif sayılmayabilir ama bende burda 9ay geçiren bir olarak paylaşmak istedim hakkinızı helal edin hepinize kolaylıklar arkadaşlar 🤲🏻