Isilhanim87 Anneler merhaba, 24+4 haftaligim. Şişkinlik sorunum var. Midem kocaman gibi hissediyorum nefes alamıyorum. Aç karnına olduğumda rahatlıyorum. Az yemek yemeye başlasam iyi olur. Şişkinlik olduğunda nasıl geçiriyorsunuz
NilayRuya Isilhanim87 ben soda içiyorum çok bir fayda sağladığını söyleyemem mesela dün çok yemedim ama aşırı şiştim yerimden kalkamadim midemin sistigini hissettim resmen karnım davul oldu🙄
mlsmrtgl Isilhanim87 az az sık sık yemek rahatlatıyor. İlerleyen haftalarda işinize çok yarayacak şimdiden alışmanızı tavsiye ederim.
Isilhanim87 NilayRuya evet az da yesem şişiyorum. Doktor duphalac şurup vermişti içmedim yarın icip denesem diyorum
Isilhanim87 mlsmrtgl evet akşam özellikle pek bisey yemesem atistirsam daha iyi sanırım. Zaman da geçmiyor hic