BusraSung canım doğal şeylerden yanaysan bence kesinlikle katı kakao yağı hindistancevizi yağı sarı kantaron yağını karıştırıp kullanabilirsin. Ben hamileligimin ilk basinda sadece hindistancevizi kullandım 16. Haftadan sonra bu karışımı yaptim arada zeytinyağıda sürdüm su an 39+2deyim hiç catlagim olmadı. Bu arada bebe yağı vazelin gibi şeyleri kullanma icinde petrol türevleri oldugu icin bebek icin zararlı bilgin olsun. Tabi doktoruna da danışmanda fayda var.