mlsmrtgl yuzell Neden sıkıyorsunuz ? Sıkınca süt gelmesi normal ama sıkmayın ilk süt bebek için çok faydalı. Sıkmanız erken doğuma sebep verebilir.
Rabiakoksal yuzell çok normal hatta hamileyken sütyeninizi ıslatacak kadar çok sütünüz bile gelebilir bu göğüs kanallarıyla alakalı bir durum. Göğsünüzü sıkmanızda rahim kaslarınızı harekete geçirip doğumu başlatabilir sıkmayın bence.
Aysenur96 yuzell uçlarına bebek yağı gibi bırsey sür catladıgı ıcın kaşınıyor bende senın gibiyim ama sakın kasıma uyarı oluyormus doğum ıcın bebek yağı çok ıyı geldı bana
Rabiakoksal yuzell biliyorum aynı şeyi bende yaşadım. Benim göğüslerimin ucu çok kuruyodu kaşıyodum o zaman süt geliyodu sonra zeytinyağı kullanmaya başladım göğüslerimin ucunu yumuşattığımda kaşınmasıda geçti süt gelmeside 🤗
Rabiakoksal yuzell yok çok şükür şu an 33 haftalığım göğüs uçlarımı yumuşattığımda süt gelme ve kaşıntı sıkıntısından kurtuldum ben