Mrhba ben normal istiyorm ama son 3 ay kaldı Mart’ta doğum doktor normal derse nasıl olucak bilemiyorum aşırı derecede korkum var sezeryanda olmak istemiyorum doğum yapanlar lütfen nasıl yendiniz korkunuz söyler misiniz geceleri uyuyamıyorum bile korkudan uykularm bölündü