Duyguff çok doğru düşünüyorsunuz bravo. Biz de bekledik en uygun zamanı 3 sene sonra istedik. İlk geceden, ilk aydan ve çok gençken düşüncesizce hamile kalanları ve yaşayacakları sıkıntıları öngörememelerini asla anlamıyorum!
cok geçmiş olsun sağlıkla kavuşun insallah bebeğinize. Benim de Mayıs’da doğacak oğlum, çok şükür hazırız. Çocuk için doğru zaman çok çok önemli 🙏 layıkıyla ebeveyn olup, hakkıyla bakamayacaksak onları dünyaya getirme hakkımız yok bence.
Bu arada ruhsal ihtiyaçtan öte, çok sağlıklı birey bile olsak (ki neye göre kime göre) psikolojik destek almak çok kıymetli bir bilinç. Ve bu ülkede yaşayan herkesin ihtiyacı var fazlaca hemde. Zaten sağlıklı toplum olsak bu kadar kadın cinayeti yaşanan, bu kadar kavga, şiddet dolu sorunlu bir toplum olmazdık..
bebeğiniz çok şanslı 🌸vasıfsız 4-5 çocuk yapacaklarına sizin, bizim gibi 1-2 çocuk yapıp doğru düzgün hayat sunanlar artar ülkede dilerim. Üremek marifet değil, onu iyi yetiştirip, ülkesine, topluma, sağlıklı, mutlu, faydalı, başarılı bir birey haline getirebilmek marifet.