Arkadaslar selam 15 haftalık hamileyim sürecim cok kusma bulantı yasayarak gecti prilam kullanıyırum halen ama bulantım bitmedi bunun yanında cok uzun süredir ağzımda kötü bi tat oluyo sürekli bi su içme bi şeker yeme isteği oluyor sonra yine aynı tat bunu yasayan veya düzelen oldumu ne zaman geciyor