Deda rennie var eczaneden alabilirsin bildiğimiz karbonatı tablet yapmışlar ben iki hamileliğimde de onu kullandım kullanıyorum ağzında eritiyorsun beni çok rahatlatıyor gaviscon iyi gelmemişti bana rennie rahatlattı. Diğeri işe yaramazsa diye aklında bulunsun. Doktoruna da sorabilirsin bana da doktor tavsiye etti zaten.