bky Normalde Türkiye de tetanoz aşısı hamilelikte ve hamilelikten sonra yapilmasi gerektiğini biliyorum. Almanyada böyle birsey yok herhalde tetanoz vurmuyorlar
BTSG04 bky merhaba, bende almamyada yaşıyorum doktorum aşı söylemedi bana bende burdan öğrendim. Muhtemelen burda çocuklukta yapılan bir aşı olduğu için hamilelikte gerek olmuyor. Türkiyede nasıl bilmiyorum. Belkide yapılır burdada ben 19. Haftamdayım
Ces90 bky bende öyle sanıyordum ama 28 haftada vurdular bana 3 tane aşı ismi saydı bi aşı içinde Almanca bilmiyorum anlamadım diğerlerini BTSG04 28 de yaptılar bana
Zeynepreyyan BTSG04 Türkiye’de çocukken de yapılıyor ama hamileyken de oluyor . Mesela hamileyken 2 doz doğumdan sonra da 3 doz daha yaptırırsan eğer. Bir daha ki hamileliklerde yaptırmaya gerek yok
BTSG04 bky dediğim gibi tetanoz bebeklikte yapılan bir aşı olduğu için öyledir. Siz burda doğduysanız yapılmıştır tüm aşınız
BTSG04 Zeynepreyyan bebekken yapılıyor birde bi 10 sene sonra tekrar ediliyor diye biliyorum yani 10-14 yaş arası tazeleniyor
BTSG04 Zeynepreyyan Bende yapılır sanıyordum burda okuduklarıma göre ama arkadaş 37 haftalık olmuş yapılmamış 🤷🏻♀️ ben 19 dayim haftaya randevum var bakalım bi sorucam