Benim de bebiş dönmediği için sezaryen olacak gibi görünüyor 37. Haftamız şuan, en geç ocağın 3. Haftasına kadar bekleyeceğiz henüz stres yok daha vakit çok varmış gibi hissediyorum 😄 tecrübeli anneler paylaşırsa sezaryen ile ilgili deneyimlerini hepimiz için yararlı olur ☺️