Arkadaşlar selam. Cumartesi kontrolüm var. 2bucuk aylık olcak bebeğim. Dakikada ki kalp atış hızını doktordan öğrenmek istiyorum. Normal baktıkları ultrasonda belli oluyo mu yoksa nst ye mi bağlanmak gerekiyor öğrenmek için. Tecrübeli hamilelerden bilgi istiyorum. Simdiden tesekkürler. 🙏🏻🤰🏻