Aynı bedende son gecemiz. Tüm duyguları bir arada yaşıyorum.. bu sefer yağmur yüklü bulut gibiyim çünkü bir evladımı bırakıp çıkacağım yarın sabah bu evden. Kardeşi ile birlikte sağlıkla dönmeyi nasip etsin Allah’ım. Yavrusunu bekleyen herkes,zamanında sağlık ile kavuşsun,isteyen hiçbir kadının da kucağını boş bırakmasın inşallah…
Eee var mı yarın meleğine kavuşacak olan?