Gmz343434 Merhaba anneler ben 9 haftalıkken önce düşük daha sonra rahim duvarı kalın olduğu için kürtaj oldum benim gibi bu durumu yaşıyan varmı acaba kaç ay sonra hamile kaldınız
Cjdjdj Gmz343434 doktorum 3 ay sonra hamile kalabilirsin dedi 4 ay sonra hamile kaldım adet düzensizliği yaşadım son ay düzeldi üstüne hamile kalmıştım
Cjdjdj Gmz343434 bebeğimin kalbi durmuştu 4 aylıktı suni sancıyla doğurdum sonrada vakumla kürtaj yaptılar ikiside uyuşturulmadı herşey canlı canlı normal doğum gibiydi çok sancı çektim canım dan zorla alınıyodu diye
Gmz343434 Cjdjdj bnde kürtaj olmadan önce ağrıdan duramıyorum çok ağrım ve kanamam vardı çok şükür hepsini atladık şimdide 3ayımın dolmasını bekliyorum gebe kalmak için ALLAH nasip ederse İNŞALLAH