Yenigebe9 kuzum riskli tansiyonu olanlar için diyorum ben bunu benim kendi doktorum hergğn saglık ocagına gitmemi ve günlük ölçümümü istemişti ayrıyetten 2 tane ayrı tansiyon ilacı kullanıyorum bn takipli gidildiginde ama herkeste tansiyon problemi olmayıp doktordan doktora ölçmesi normal😂