Merhaba hanımlar 2 ay önce düşük yaptım kürtaj olmadan kendisi düştü 6 haftalıkken kimyasal gebelikten şüphelendiler, düşükten sonra tahlillerimi yaptırdım pıhtılaşma troid vs. Çok şükür hepsi temiz çıktı jinekolojik muayenemde hiçbir sorun yok, tekrar gebelik istiyorum korunmuyorum ama reğl oldum bugün düşüğün bir eli içerdedir hemen kalırsın demişti herkes böyle olunca biraz üzüldüm biraz endişelendim var mı bu durumu yaşayanlar normal mi yazarsanız sevinirim💐