BezelyemiBeklerken Sibell78 hiçbir fikrim yok merak ediyorum cinsiyetini o yüzden baktığımda hep kız çıkıyor ama doğrumu bilmiyorum ☺️☺️
La_Liberte asena21 MervErdo Sibell78 Zehranurksn iey Ebrumihrimah Burcin-98 son adet tarihi ( eğer eminseniz gebelik ayı) ve doğum tarihinizi yazar mısınız ben de bakayım 😊🙏🏻
MervErdo Bütün takvimleri boşa çıkarttı oğluşum hala her gören kız seninki diyo 16 haftalık olduk her doktora gittiğimde hala erkek mi diye soruyorum 😂😂en sonunda dr pipisini gösterdi ümidini kes artık dedi 😂😂
Sibell78 Bende yaptım erkek çıktı ☺️ kız istiyorum ama hayırlısı bakalım tutacak mı tutmayacak mı merak ediyorum bende
tugbade Sibell78 ben hamile olduğumu öğrendiğimde bakmıştım kız çıkmıştı ve doğru şuan kızım olacak inşallah 4 aylık olduk 🧿🌸
buseli07 tugbade Ay ve doğum tarihi yazmamız gerekiyor ya hani ay kısmına en son adet gördüğümüz ayı mı yazıyoruz yoksa bir sonraki ay mı ? Bazı sayfalar 18 gün sonrasına bakın diyor. Benim son regl tarihim 26 Ekim. Ekim mi yazmalıyım yoksa Kasım mı ? Bilemedim şimdi 🤷🏻♀️
Sibell78 Ebru2403 kesinlikle canım şüphesiz öyle zaten ben sadece merak ettim de yorumları o yüzden sormak istedim
Ebru2403 Sibell78 yalan değil bende bakmışımdır belki tam hatırlamıyorum ama inancımdan değil merakimdan😁