Uygareda Kızlar oturup kalkarken agrım var sanki alttan iğne yapılıyor gıbı yürüyemiyorum on dk bı agrım oluyor 37+2 günlüğüz bu doğum belirtısı mı neler oluyor
NurTekmile Uygareda suyun nişanın gelmediyse veya kanaman olmasaydı bi dus al uzan canım hala 10dk bir sancın gelmeye devam ederse hastahaneye git belki dogumun baslamış olabilir açılman başlamıs olabilir
Uygareda NurTekmile yok hıc bir gelmedı henüz ama çok degısık büzülüyor agrı oluyor iğne batıyor Altan sanki