Sebnemerve Hamileikte 29 haftada olan annelerimiz nasıl gidiyor doğuma az kaldı heyecan hazırlık nasıl
EzgiPektas1 Sebnemerve bu iki haftadır şeker çıktığı için pek tadım yok ama çok şükür başka sıkıntımız yok.. Sizin nasıl gidiyor? Alışveriş olarak da çok bişey almadım daha hastane çıkışı, battaniye, alt açma seti, zıbınlar öyle🥰
Gulsenela EzgiPektas1 şekeriniz kaç acaba benim de açlık hep sınırda ama açıkçası önemsemedim bebek iyi durumda diye şekerim sınırda olduğu için de şeker yüklemesi yapmadım sorun olur diye doktor endokronomiye yönlendirdi gidicem bakalım
Sebnemerve EzgiPektas1 geçmiş olsun canım bebeğin iyi olsun inşaallah yediklerine dikakt et canım 🙏 modunu yüksek tut bebeğin için 🎀 bende alışveriş yapmadan bişey almadan önce liste oluşturdum ona göre aldım tamamladım. Kıyafettir banyo eşyalarıdır batraniye beşik yatakları falandır çok şükür hazır bi kaç eksiğimiz var inşallah alırız. Sağlık olsun da herşey her zaman alınır
Sebnemerve Gulsenela doktorumun tavsiyesiyle şeker yüklemesi yaptım çok şükür iyi çıktı bişey çıkmadı. Ama yünede yediklerime dikkat etmeye çalışıyprum özellikle hamur işi beyaz ekmek tüketmiyorum.
EzgiPektas1 Gulsenela Gulsenela benim toklukta problem kalmadı çok şükür diyetle ama açlık şekerim hep 104-110 arası çıkıyor bir hafta daha endokrin doktoru takip edelim ona göre insülin başlarız dedi tedirginim biraz açıkçası yemekten korkar oldum hep..
Gulsenela EzgiPektas1 öyle hemen insülin veriliyor mu ya benimde 110 93 91 en son 89 çıktı ama dr sınırda diye endokromiye yönlendirdi bakalım gideceğim pazartesi aslında diyetle halloluyor büyük oranda aöa hala yiyorum ya engel olamıyorum
EzgiPektas1 Gulsenela senin değerlerin çok iyi bence 100 ün altı olursa problem yok inşallah hep öyle devam eder
medosegemira 29+5iz Dün acildeydim agrılarım oluyor diye gittim idrar yolu enfeksiyonu cıktı🤦♀️ hala daha kasıklarım adet olucakmısım gibi agrıyo yıkadım ütüledim herseyini biraz korkuyorum erken gelcek die oyüzden hazırladım herseyini bi tek cantasına koymadım daha bi de benim pijama takımım kaldı🥰
EzgiPektas1 medosegemira maydonoz tüketmeni öneririm. Bol su bende de vardı geçti çok şükür korkma herkeste oluyor enfeksiyon
EzgiPektas1 Ebru0600 maydonozu benim doktorum idrar yollarım enfeksiyonu olduğunda tüket içebilirsen bir bardak kaynatıp suyunu iç demişti beni rahatlatmıştı geçen haftaya kadar vardı bende de enfeksiyon bol su ve maydonozla geçti.
Ozlemust Benim açlığıma bakmadı lar ya direk şekerli su içirp baktılar 130 çıktı doktorum normal dedi
EzgiPektas1 Ozlemust fazlasını tüketmek zararlı. Ben ya suyundan bir bardak olarak ya da kendisini tükettim oda aham şaham değil yani bana bir zararı olmadı hala her sabah yerim kahvaltı da..