Sevgiinur 😂bizde de ben kıskanıyodum ki doğdu hala kıskanıyorum.. haklı da çıktım zaten,herşey de kızı öncelikli..nöbetten geliyo ilk onu öpüyo, kızı hep kucakta sarmaş dolaş benle hiç vakit geçirmiyo resmen,ya iş gereği (polis) anca uyuyo ya da kızıyla gününü ediyo😂şimdi ikinci yolda bakalım ikisine birden yetecek mi😂yayıla yayıla oturup izlicem🤭