Akmaral Arkadaşlar iki ay önce kürtaj oldum adet olmadan gebe kaldım galiba benim gibi olan varmı Allah için yazın kafayı yedim
SeymaBrt Akmaral abimin eşi de kürtajdan sonra hamile kaldı. Şu an 2.5 yaşında oğlu var. Eğer sağlıklı olacaksa bebeğin her türlü olur😌
sehrengiz_8 Akmaral canım şu an kaç aylık hamilesin hiç adet geçirdin mi bir de ilk haftalarda ise kürtaj sonrası rahim 40 gün içinde toparlanıyor ancak adet düzeni üç ayda düzeliyor bir şey olmaz dünyaya gelecekse her türlü gelecek sağlıkla al kucağına
Sevde3333 Akmaral kafan takma canim kurtajdan hemen sonra hamile kalip bebeğini kucağına alan cok insan var ne guzel ki hemen gebe kalabilmissin rahmin hemen toparlanmis,guzel düşün.😊 Ben 7 ay sonra gebe kalabildim kurtajdan sonra cok sukur.
2463nry Akmaral canm bende kurtajdan sonra kaldım fakat bi adet dönemi geçmişti bence hemen muayene ol kontrollü ilerle allahm saglkla yavrucak nasip etsin sana
Sevde3333 Akmaral kurtajdan sonra kontrole gitmedin mi peki .genel de çağırıyorlar kontrol icin 2 hafta sonrasina çağırmıştı beni
Akmaral Sevde3333 gittim bir hafta sonra bişey yok dedi şimdi ise çoğul gebelikti kürtaj oldum iki ay oldu hala kanımda duruyor poZitif