Merhaba, 8 haftalık hamileyim. Bulantım çok. Yerimden kalkamıyorum yorgunluk kırgınlık halsizlik. Doktorum bir kez serum verdi. İyi olmadığım için Şimdi yine verelim diyor. İçine zofran mide bulantısı ilacıdı da var. Benim gibi olanlar var mi ? İlaçtan korkuyorum