Merhaba canlar Allah Şu güzel ayda bebek bekleyen herkese bebek nasip etsin❤Ben 38 haftadayım ve belim beni rahatsız ediyor ağrıyor ama gelib giden ağrılardan değil yatib kalkdığım oturub durduğum zaman oluyor yani doş kafesinde oluyor ağrı sora düzeliyor gün içinde ama olmuyor sadece ben yatıp kalkdığımda böyle😓 Sizdemi böyle oluyor arada korkuyorum hamilelikdenmi böyle diye son iki haftada böyle canlarım