Merhaba kizlar herkese iyi yıllar dilerim 30 Aralık sabah doğum yaptım 34 haftalık bebeğim kuvezde dunyaya 2.150 Gr olarak geldi hastaneye bir gün önceden yattım öğün iki doz ciğer geliştirici vuruldu bugün solunum cihazindan çıkmış ama kafasında bir vanus gibi birşey vardı sütümü de içmiş çok sikur kusma olmamis ama 3 gündür damar yolu yoktu bugün damar yolu açılmış merak ediyorum bilgisi olan yazabilir mi benim pek bilgim yok şimdiden teşekkürler herkese hayırlı doğumlar dilerim