_Hande_ Merhaba 8+1 hafta hamileyim kendimi çok yorgun hissediyorum ve depresif bir halim var bacaklarım sızlıyor resmen bunlar normal mi?
Kadze _Hande_ bendede var 8+2yim bendede aynı yorgunluk var sürekli uyumak istiyorum ama uykuya da gecemiyorum şu üç ay bitse de bı rayatlasak😂
babyberry _Hande_ 9.haftama gireceğim bir haftadır her gün 16-17 saat uyudum öyle bir yorgunluk ve bitkinlik hali var ki bacaklarımda da sancılar oluyor biraz masajla iyi hissediyorum inşallah normaldir depresifliği zaten söylememe gerek yok bitik haldeyim
Mervanur Bende 8 haftaya giricegim canım bendede oluyor ama ayaklarımı yukarı havaya dikince biraz kendime geliyorum çok şükür
_Hande_ Mervanur herseyi denedim normalde enerjiğimdir şimdi depresif ve yorgunum umarım geçer Allah yardımcımız olsun