Eseaderin Edakuz58 Benim de Allah nasip ederse 20 Mayıs’ta olacak rabbim hepimize bebeğimizi kucağımıza almayı nasip etsin
YNB Benimde 14 mayis gözüküyor ama devamli değişiyor kizim olcak allah nasip ederse. Kasık veya karin agrisi oluyormu gerilme gibi sizde
Gencmerve YNB ben de 15 mayis 20+5 25 mayis.dedi net bir tarih veremeyiz.dedi doktor.erkende gelebilir gecde gelebilir tahmini 15 mayis insallab🙂saglikla kucaginiza almayi nasip.etsin.herkesin evladini insallah
YNB slnklkpt doktorum nisan sonu mayis ortasi dogum gozukuyor dedi ultrasyon detaylarinda 14 mayis gozukurken en son gittigimde 10 mayis görünüyor.
Zeynoveannesi Hly10 yaa benim de 3 mayıs görünüyor ama sezaryen olacağı için daha erken olacak inşallah Nisan sonu gibi 🥰 22+4üz şuan