Cans Güzel anneler .. 32+6 haftalık gebeyim . Suyum geldi 😣 En yakın hastanede muayenemi oldum . Daha kapsamlı bir hastaneye gidiyorum . Dualarınızı esirgemeyin benden ve oğlumdan .. Sağlıkla vaktinde gelsin minik yavrum ... Yer gök dua 🤲🏻
Gizemimibekliyorum Suyun geldiğine göre doğum başladı mı? Normal doğum yapmadım o yüzden bilmiyorum. Ama çok önemli bir durum gibi geliyor bana. Allah yardımcınız olsun. İnşallah tam zamanında sağlıkla alırsınız kucağınıza.🙏🏻
Cans Gizemimibekliyorum Henüz yavrum küçük . Açıklığım yok . Doğum başlamadı ama miniğim içeride kalan azıcık suyuyla 1-2 gün en fazla 1 hafta daha bekleyilip alınacak .. 😞