Melisaaa16 benim cevremde kendisine giden çok var doğum yapmışlar bende gitmek istedim ama ekimde aradığım da 2 ay sonrasına randevu verebiliriz ddiler zaten çok uzak bize o yüzden de çok gitmek istememiştim sadece kendisinin normal doğum taraftarı olduğunu biliyorum o yüzden çok gitmek istedim eger kendi doktorumla bi anlaşmazlık yaşarsam suhendan hanıma gitmeyi düşünüyorum bende 17 . haftaya gireceğiz şuan bi sorun yaşamadım doktorumla doruk yıldırım a gidiyorum