Mom103 Kızlar arabayla dağ yolunda çok yavaş hizda en yavaş hizda dag evine gitmek zarar olurmu ? Silkelenmeden .(doktora sorucam tabiki) Sizin fikirlerini, Almak istiyorum (düşük tehtidi vs yok
heyecanlabrkle Mom103 Merhaba canım benim de plasenta aşağıda rahim ağzında değil şuan ama yakın demişti doktorum kendini hiç zorlamıcaksın dedi yavaşça evi süpüreyim dedim kanamam oldu malesef yatak istirahati verdi bu sefer 😔 Senin net durumunu en iyi doktorun bilir tabi ki ama benim tecrübem bu şekilde. Bu arada ben 18+3 deyim bugün sen kaç haftalıksın?
Aryam-15-15 Mom103 canim benmki rahim agzni kaptiyordu 1 hafta sonra gitim daha yukari cikmsti bna yat gibi vs bisey demedi suprge fln yapiyom yemek yapiyom sadce evde sofra fln topliyom ama bna yukari cikma ihtmali cok cok yuksek dedi ve 1 hafta sonra gitimde daha yukardaydi surekli ayagmin altina yastik koyup uzanuyom dikat da ediyom
Mom103 heyecanlabrkle 21 hafta yok oyle kanamam hic olmadi zaten oyle tam asagida deyildi biraz asagidaydi doktorda yukari cikicak dedi. 17 18 haftalikken yukarı çikmis dedi
Minik1212 Mom103 Benim de aşağıdaydı 20 li haftalarda doktor normal bu durum dedi.Çok ayakta kalmaktandır dedi.Zaten yukarı çıkar bu dedi .O zamanlar daha çok ayakta duruyordum mecburiyetten ondan sonra şartlar değişti daha çok oturmaya başladım 32.haftamda kontrole gittim çok iyi dedi olması gerektiği gibi yukarı çıkmış beklediğimiz gibi dedi
Mom103 Aryam-15-15 bende oyle yapiyorum doktorum demisti altina yastık koy yat uzun sure oyle yatdim uzanincada koyuyordum yastık. Sonra ultrasona gordiyimde doktor plesante iyi yerde dedi yukarı cikmis bendede