Bende 22. Haftadayım ve dün kahvemsi bi leke geldi bugünde birkaç kez devam etti doktoruma dün akşam hemen yazdım sabah 9 da gel bakalım dedi bi sıkıntı yok her şey yolunda dedi hamilelikte ara ara böyle beklenmedik lekelenmeler olabilir nedeni olmayan dedi tabi benim haftam erken olduğu içinde demiş olabilir ama belki sizden gelen lekede nişan değildir kızlar