Dün sabah lavaboya uyandığımda ader sancınla kanamam oldu 3. ayda yaşayan var mı varsada geçtimi doktorum iğne vurdurdu progestan verdi kullanıyorum kanama kesildi bebeğin kalp atışları vardı iyi dedi ama bişey olmayacağına garanti veremem dedi bundan önce 1 kere kimyasal gebelik geçirmiştim